izabelladarknightt

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

SVARTA JEANS ARE THA BEST!

Av izabella - 5 juli 2014 22:34

OMG JA E SÅ GLAD SVARTA JEANS ÄR DOM BÄSTA JEANSEN FICK DAGENS BÄSTA PÅ 10 BANOR (venne om de e så fortfarande men ja) OCH RESTEN FICK JAG PERSONLIGT BÄSTA AAAAH!!!! BÄSTA. KÖPET. NÅGONSIN.

 

gör en sån där outfit grejsimojs imorgon orkar inte logga in igen datorn laggar för mkt.

Har börjat redigera Regs häst btw ^^

Den e så fin<3 nån gång ska jag köpa den men just nu har jag 9 hästar på önskelistan så de kan ta ett tag o.o

hehe....

två tinkrar, två storhästar, två ponnysar och två araber ^^ 

de e liksom favorit sorts hästar e inte ett sånt fän av "vanliga" hästar men den nionde är en painthorse tror ja de e. den vit svart med blå ögon vid marley *.*

Gud, jag vill ha nio hästar men efter jag köpt en nästa helg kommer jag bara ha 38 sc o.o

får inge sc heller förrns i oktober har så här 6 månader om och om igen för pappa tror att ja till slut kommer tröttna o då ska jag avsluta betalningen men hallå? kommer inte sluta på på länge men de e ju billigare med lifetime liksom -.- jaja hans fel jag får 600 sc var sjätte månad ^^

 

ni har redan set bilden men JAG SAKNAR MITT LÅNGA HÅR.

Inte de vit rosa men jag vill ha långt igen :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av izabella - 4 augusti 2014 15:29


Gick upp 5 imorse, ugh. Hovslagaren skulle komma 7 o sen va han en timme sen ._. Vilken bajsunge. Tror inte han gillar mej heller eller så e han blyg. (han pratar engelska)  Sen kom jag hem o lekte med mina kaniner o sen ritade jag o ska nu logga...

Av izabella - 28 juli 2014 22:38

Jag reser till Göteborg imorgon o kommer inte hem förrens på lördag så finaste Dakke tar hand om mina hästar o så<3 Har också bytt hår, orkar inte lägga upp bild (inte alls lat) men de e startsi långa håret, ljus brunt slingat asså gamla håret f...

Av izabella - 25 juli 2014 14:23


#2fab4u    

Av izabella - 23 juli 2014 22:24

Loggade in senare och iggade alla som stog i Tobbe. Minst 20 pers ignorerade jag hehe.   omaj god suddig bild men jaja. Innan Tobbe uppdragen så sprang jag, Virre o Em och letade efter packetet. Gillade faktiskt rocken! synd bara att den va så ...

Av izabella - 23 juli 2014 15:57

Sorry för språket men är så jävla sur. Ja vet att alla har längtat efter Tobbe och vill se honom. Men vet ni var alla gör? STÅR FÖR FAN I EN KLUMP I HONOM SÅ MAN INTE ENS SER DE GULA UTROPSTECKNET! Asså hallå? alla vill se honom vill ni inte själva g...

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards