izabelladarknightt

Alla inlägg under maj 2014

Av izabella - 31 maj 2014 17:11

....så slogs mitt besöks rekord igår c: yeeyy :D

Av izabella - 31 maj 2014 17:05

Ja de här inlägget handlar INTE om min sso ponny Wille, utan om min IRL ponny Wille.

Wille (smeknamn) är en D-ponny som är flugskimmel som har vart min häst i 2 år.

Idag så var jag på min första Msv B (120 cm) för det här året för har inte vart på en Msv B sen förra året x) Men ja de gick jätte bra :D kom 2a i LA (110) och på första plats i Msv B :D

Så stolt över min bebis<3 idag är också hans födelsedag (11 år) så han fick ju lite presenter som vi fick när vi blev placerade c:

 

En liten men tydlig bild och en stor men suddig bild. Min bebis<3

IRL
Av izabella - 30 maj 2014 21:48

 

BTW ska tävla imorgon (På min irl hästs födelsedag!)  så kmr inte blogga förrens på eftermiddagen c:

IRL · LWO · vänner
Av izabella - 30 maj 2014 11:41

Det blev visst en ny header x)

Av izabella - 29 maj 2014 22:34

   

Har övat och detta blev resultatet c:

Tänkte först ha som header men jag väntar på min kära tinker tills de e dags för det.

Har redigerat allt själv, shorts, händer och allt annat c:

Som ni ser så har jag bytt frisyr x)

Blev de sista håret i förra inlägget. Fick hjälp av vargarna för att kunna bestämma mej c:

Lägger upp bilder på Kadrilj (stav) imorgon orkar inte nu x)

Dags för natt bilder<3

Av izabella - 29 maj 2014 18:56

 

 

De skulle vart jag Ränn xD

Av izabella - 28 maj 2014 21:52

Ååååh jag har panik just nu ;__;

Måste byta till sommaren tänker faktiskt inte ha den jag har nu under sommaren känner jag. osäker på alla ;__; OBS!!! BILDER FRÅN SSO DATABASE INTE MINA BILDER!!!

  Så här ser mitt hår ut irl fast jag har det på min högra sida bar men med samma fluff och kanske lite mörkare. 3/5 för de e för mörkt för sommaren.

  Så här blir mitt hår på sommaren fast med lite rött stänk också som syns i solen x) gillar denna frisyr skarp. 4/5 jätte snygg men venne något gillar jag bara inte med den.

  Sen så har vi mitt gamla hår. Jag älskar det även fast de e så inte jag så älskar jag det

  Älskar färgat hår

  Ljust hår men fortfarande dip dye vilket e ett plus för mej. 4/5 nästan samma beskrivning som rosa bara att de här var nog snyggare.

  Sen så har vi till sist den här. Mitt hår irl på sommaren ungefär som sagt och de e kort men inte för kort men jag ogillar att de e ingen färgning (förutom lite slingor). 4/5

Plzzz kommentera! Jag dör här o.o

(Köper inte förrens efter min tinker som ska bli en dag försen B-day present<3)

Av izabella - 28 maj 2014 20:20

  

Tog bilden från Rännan på bluebridge.blogg.se c:

ÅÅÅÅH!!!! VILL HA NUUUU!!<3<3<3<3<3

Men jaja nu har jag tagit alla mina bilder inför mitt projekt c:

Asså jag ska rediera under helgen är ledig hela resten av veckan x)

Fast jag ska tävla på lördag men annars ledig.

Missade LWO eventet idag tyvärr. Var hos min Farmor som är på sjukhuset. Hon har lungcancer och det har blivit värre. Men nej nu blev det ledsamt här. Va glada för snart kommer TINKERNA/TINKRARNA (stavning)

 



Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards