izabelladarknightt

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av izabella - 24 maj 2014 22:07

Idag så hadde Mel en lektion och mel hoppas du läser de här för jag vill bara säga att du är en jättebra lärare även fast det kan vara svårt på sso men du är jätte bra på det<3

 

Jag gillar min nya outfit jag skapat c: Har inga handskar och byxor som passar än men de kmr ;) Köpte 1000 sc idag (venne om jag sagt det) som en tidig födelsedags present från pappa FÖR JAG FYLLER ÅR OM 10 DAGAR :D yeeeeyy<3

 

Bild utan shorts

 

Bild med shorts.

Ville bara visa c: (tryck på bilderna om ni inte ser)

Av izabella - 24 maj 2014 11:29

Sorry att jag inte la upp ngt inlägg igår men min dator fick något virus så jag kunde inte logga in på datorn förrns vid 10 på kvällen o.o

Blev lite kaos och skoj med LWO vid discot då x)

Tänkte också bara säga att jag gilade verkligen Big Bonny uppdragen. Två nya ställen där man kan hänga på :D

Blir desutom mer och mer osäker med Simba. Jag har verkligen börjat gilla att rida honom igen dom senaste dagarna och han är ju så fin<3

 

Plz sso jag vill ha shorts nu till sommaren *.* (jag redigerade bilden med glitter ofc)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards