izabelladarknightt

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av izabella - 18 maj 2014 20:44

 

Fråga mej inte varför men jag hatar det där dumma flygplanet.

  

Idag så var det event med klubben och först hadde vi teambuilding sen slender och sen loggade jag innan det blev dags för att köra zombie :)

 

Sen så tror jag såhär (och det kanske är bara jag) att i uppdateringen kommer man kunna ändra färg på något sätt på hästarnas man (kanske bara på ponnysar). För kolla på ponnyn på bilden till höger. De är den lilla ponnysen som bara står där bredvic championat ansvarige på ponny champ. Han har mycket mer gul aktigare eller på sso direkt lite rosa aktig, medans wille har helt vit man. Så därför tror jag att det kommer hända i uppdateringen men ändå inte. För ponnysarna har flyttat på sig på hästmarknaden och lämnat plats som om det kommer komma fler hästar och de är som en plan mark vid steve som om de ska stå något där. Men vi får se :D

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards