izabelladarknightt

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av izabella - 5 juni 2014 12:00

 

Namn: Wolfprince

Smeknamn: Will (engelskt uttal)

Kön: Hingst

Född: 2010 mitt i natten vid det uråldriga trädet

 

 

Will blev upphittad av Herman och han fick bo hos honom några år. Will rymde alltid och försökte hitta sin prinsessa. Han kom aldrig långt förrens någon fångade honom. Tillslut hadde Herman inte plats i stallet längre.

Will är en busig och vild häst men som ändå är lojal mot sin ryttare. Om du är snäll mot honom så är han det tillbaka och sammarbetar men om du gör minsta fel kan han rusa iväg i högsta galopp. Will älskar natten och att springa på stora fält. Nu efter några månader hos mej hittade jag hans prinsessa och dom lämnar aldrig varandra.

  

 

 

 

 


Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards