izabelladarknightt

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av izabella - 12 juni 2014 21:35

Jag har nästan fotat klart för att redigera min film :D

Behöver bara en bild på någon som har rött hår... x)

Har plågat 6 st från klubben typ att jag ska få ta foton på dom utan att berätta varför xD

Fast sen frågade Rännan men dom andra vet nog inte varför jag tog bilderna på dom xD

Men jaha jag har inge speciellt att skriva så här kommer 20 fakta om mej because I can.

1. Jag är 14

2. Jag heter Izabella IRL (med z för ja e cool, typ) precis som på SSO 

3. Jag gillar ALLA djur i världen förutom myggor. Visste ni att det inte finns en ända bra anledning med myggor? nästan inga fåglar äter dom ens dom äter flugor. 

4. Jag har en häst IRL

5. Har ridit sen jag var 6

6. Har haft häst sen jag var 8

7. JAG HAR SOMMARLOV YEEEYY

8. Jag tycker gråsuggor e gulliga

9. Jag säger åh maj gåd istället för oh my god

10. Stockholmare 8)

11. Jag är rätt så flummig av mej men jag försöker kontrollera det när jag är i stan för människor blir annars rädda

12. Jag hittar inte i stan. Asså jag är där hela tiden men jag hittar ingenting

13. Är rätt så trög ibland men har typ bara A och B i betyg

14. När jag var liten så trodde jag att jag var en kille för jag lekte med lego och ken docken såg ut som barbie dockan o.o

15. Jag har tandställning MEN JAG SER INTE SÅHÄR LÄSKIG UT LOVAR. har haft de sen december och kommer ta bort den i början av åttan redan :D

16. Min morfar glömde mej i sin baklucka i en timme på vintern när jag var 5

17. Jag har också två kaniner ^^

18. Jag har spelat SSO i typ 3 år. 

19. Jag verkligen älskar böcker asså jag ÄÄÄLSKAR böcker. Låt mej va en nörd ^^

20. Jag gillar fjärilar för dom e så fina och kan ba flyga omkring o vara fab

Japp. That is all. Jag blir lite så här flummi gummi när jag vart uppe för länge. har vart uppe i 15 timmar nu så ja. Nu ska jag redigera baj c:

 

 

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 år som är star rider på SSO och har vart de sen 2011. Jag bor i Fort Pinta och har sex hästar (läs under länken mina hästar). Jag är med i klubben Lightning Wolves Order och skriver här om mitt liv på SSO. Stanna kvar o läs gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards